Smilefellan

En blogg om personlig utveckling

Mitt träningsschema

Publicerad 2018-01-15 07:01:06 i Allmänt,



Vet ni vad jag tänkte kunde vara ett intressant inlägg? Mitt nya träningsprogram. Jag har nyligen bytt träningsprogram så än har jag inte riktigt hunnit utvärdera om det är till det bättre eller sämre. Men såhär ser det iallafall ut just nu:

Måndag: Marklyft och Squats i 5x5 set och repetitioner samt spinningintervaller (1min intensivt, 30sek vila, upprepat sju gånger).
Tisdag: Bänkpress och varannan vecka Over head press i 5x5 set och repetitioner, varannan Pull Ups (så många jag klarar). Samt min cardio killer (du hittar den här)
Onsdag: Egentligen vilodag men här går jag på danspass på gymmet, inte optimalt på vilodagen men det är så roligt att jag bara måste gå!
Torsdag: Se måndag.
Fredag: Se tisdag.
Lördag: Valfria övningar med 10x3 i set och repetitioner.
Söndag: Vilodag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Hej och välkommen till min blogg! Jag som äger bloggen heter Felicia, är 22 år och skriver framför allt om personlig utveckling och psykisk (o)hälsa. Jag har ingen utbildning inom detta utan skriver utifrån egna lärdomar och erfarenheter. Nya inlägg kommer i vanliga fall ut varje torsdag. God läsning! x

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela